Äta gammal mat

62 jävla kronor kvar på mitt konto..
Vad gör man då?
Äter makaroner, och har man tur; så kan man även äta köttbullar och ketchup till.
I mitt kylskåp hittade jag en öppen köttbullsförpackning som varit öppen sen ca 10 dagar tillbaka, och den gick ut igår.
Köttbullarna känns lite halvhård-sega, men smakar förhoppnings bra.
Det är antagligen lite extra "sting" i köttbullarna nu när de gått ut.
Svarar jag inte på mobilen idag så ring ambulans.


City Gross behandlar barn som efterblivna fiskar
Påsken är slut, men igår fick jag syn på denna lapp till en tipsrunda på (äckliga, äckliga, äckliga) City Gross:


Kommentarer
Postat av: josse/kalle

Men det är jul va? Eller?!

2009-04-15 @ 21:35:24
URL: http://metrobloggen.se/Laurin

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0