En lång, mystisk man

Igår kväll vid åtta, nio-tiden knackade det på min dörr till uteplatsen på gården.
Vafan är detta!?
En lång, mystisk man står där utanför på min uteplats och tittar in.
Ska jag öppna?
Jag går fram till dörren och drar sakta ner handtaget.

Vem är det då som står där?
Ja, mycket riktigt, det är Kalle med kniven.

Är han här för att knivmörda mig?
Ska han kidnappa mig?

K: Heeeej Simon

S
: Hej, du!

K: Jo, jag tänkte.. gillar du smörgåstårta?

S: Jo, visst gör jag det..

K: Varsågod

Han stäcker fram en tallrik med en bit smörgåstårta på-

S
: OJ, tack så hemskt mycket!



Hade han förgiftat tårtan?  - Jag har ätit den, men återstår att se :)



IDOL 2009-resan läggs upp imorgon

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahaha! om du inte svarar på din mobil eller msn på en vecka så vet vi varför :D

2009-04-18 @ 20:40:30
URL: http://babycaliente.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0