Kändis på riktigt

Varför jag inte borde bli känd:

  • Det mesta jag säger är sant, och jag är för ärlig - vilket skulle leda till många löpsedlar skapade av felsägningar och falska rykte (som om kvällstidningarna är ärliga ändå, haha) som jag så ofta råkar spotta ur mig.
  • Jag har inget körkort -men vad gör det? Jag har ju en stuntman som kör i mina filmer, och en chaufför som kör min limousin till och från de kända uteställena
  • Mina vänner har många sjuka bilder och filmer på mig (t.om lite naket skulle jag tro)
  • Min autograf är jätteful
  • Jag skulle bli kär i mina 14-åriga fans och ha sex med dom (varför är detta en nackdel? Ah, just det.. 14-åringar.. inte bra för mitt rykte eller karriär)
  • Skulle nog försökt uppge en gata eller monument efter mig
  • Jag har svårt att säga nej - alla okända människor som skulle vilja berömma mig i kön  på City Gross eller liknande,  skulle jag stått och pratat med i flera timmar i veckan.
  • Min lägenhet är oftast stökig - ingen bra sak om Cribs kommer hem til mig och checkar läget
  • Jag hade gjort bort mig var gång jag själv träffat kändisar på fester

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0