Öl på min uteplats = Kärlek

Det är vid såna här dagar man totalt avgudar sin uteplats.
Samma sak gäller jobb, det är sjukt nice...
Men jag har lovat mig själv att inte skriva om saker ingen annan bryr sig om.
Det är ju så jävla lätt hänt, men vem fam bryr sig om vad DU gjort hela dagen?
Kul att läsa om att folk ätit frukost, duschat och jobbat.. whooopie-fucking-do, liksom!

Så jag tänkte faktiskt skriva ner lite roliga sms här igen :)




M: Du vet verkligen hur man ska göra för att få en brud att bli desperat va?


J: Jävla dissare.. rakar du benen eller?
J: HahaHahaHaha. Råka skicka fel :P



Jag: Fan, sån het brud som cyklade förbi mig precis, hon cyklade nog förbi dig alldeles nyss också.
F: Hon var max 13
Jag: Kärleken har ingen ålder ;) nä men seriöst. Så ung? Sjukt fin iaf
F:Och det max 13 alltså, din snuskgubbe

Kommentarer
Postat av: josse

HAHAHAHAHA, men jag skicka ju fel^^

2009-04-21 @ 21:09:41
URL: http://metrobloggen.se/Laurin
Postat av: Anonym

Galet!

2009-04-22 @ 19:33:01

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0