Skumt hus på Norra infartsgatan/Eriksgatan/Fabriksgatan




De som äger huset är nog de som bor på andra våningen, och har sitt lager av glas (Svanholms Glas heter företaget) på bottenvåningen.
Men det konstiga är att det varit tomt hur länge som helst på tredje och fjärde våningen.
Ni vet vilket hus jag menar; alla går förbi där någon gång i veckan skulle jag gissa på, eventuellt tar bussen där förbi.
En lite konstig sak är att företaget också fått telefonnummert 0418-100 00.
Har ni mer info om detta hus?
Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: josse/kalle

ja, men hallå...jag känner ju han! HAHA! Han äger det själv(glasmannen). Innan för många år sedan hyrda han ut, men det var bara massa strul så han skippa det och har det själv. Han e rik, nått man kanske skulla satsat på^^

2009-04-24 @ 21:18:41
URL: http://metrobloggen.se/Laurin
Postat av: Wixan

Rik? Då borde han lägga lite pengar på att åtgärda rutorna och fuktskadorna på tredje och fjärde våningen... Förresten, varför har en glasmästare krossade rutor i sitt eget hus?

2009-04-25 @ 11:33:09
URL: http://wixan.blogg.se/
Postat av: lilla c

jag vill ha det huset! vi vinner på lotto, rustar upp och startar kollektiv! :D

2009-04-25 @ 16:07:25
URL: http://lillac.blogg.se/
Postat av: zoran

jag e en ko, muuuuuuuuu

2009-04-26 @ 12:19:53
Postat av: Anonym

Hm, man hallå...jag vet väll inte! Men ja lätt, vi startar kollektiv! :D

2009-04-26 @ 22:13:46

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0