T9 är din rättstavningskompis på fyllan (OR NOT!)

Jag skickar ett sms till Metal-Fredde:
"Full like a kastrull" kl 23:02, 3 april

5 april, kl 00:47 får jag svar från honom:
"Nn sciit"
Jag antar att han försökte skriva: "No shit", men det stämmer ju inte riktigt.
jag försökte t.om skriva det på min mobil, alltså "nn sciit" men det gick inte med min rättstavning iaf, så det blev :" No påhit", och det föreslog inte ens något i närheten av vad han skrev.
Det är något som inte står helt rätt till..


På tal om det.. försökte precis trycka in lite random grejor med min T9 i mobilen.
Försökte få så många bokstäver som möjligt till mobilen till slut gav upp, och det inte gick att mata in fler förslag på det ord man sökte.
Ordet jag fick fram bestod av 32 bokstäver, nämnligen: "Agdadedbacocadrtåachegantagnagug"

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0