Bada och öppna barnsäkra flaskor

Min helg har varit rätt händelserik, om jag får säga det själv..
  • Badat i havet runt 22:30
  • Grillat på min uteplats och vid halvmånen
  • Lärt Viktoria hur man får upp den barnsäkra korken på tändvätskan
  • Städat
  • Stått i kö på Systembolaget och sedan gett bort min kö-lapp till någon som hade 10 nummer efter mig
  • Äntligen införskaffat mig ett City Gross-kort. Var jävla gång jag ska köpa något som jag behöver, så visar det sig att man sparar typ tio kronor om man hade haft City Gross-kortet som är GRATIS. Ofta får man till och med gratisgrejor när man handlar om man har kortet.
  • Köpt ut sprit med Zoran, inne på Systembolaget, rakt framför näsan på kassörskan

Hittade förresten två bilder som talar lite för sig själv:

2 November, 2008




5 Månader senare:

 

Kommentarer
Postat av: Wixan

Punkt 3: Scchhhh.... ;)

2009-04-05 @ 18:12:47
URL: http://wixan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0