6 år gammalt tjuvbadande och msn-konversation

Lör 9 aug 2003 16:03

Igår stack jag till Zork eftersom vi skulle ut och bada.
Sen kom Rikard.
Sen Matty.
Sen Tom och Henke.



Sen stack vi ut för att bada.
Vi badade rätt länge skulle jag tro.




Sen sa jag såhär ”Idag har jag en känsla av att vi kommer åka fast”.
Ca 20 minuter efter det så hörde man i ”Speakern” :
 ”Ni som är här och badat kan vänligen gå upp och ta
 er saker i lugn och ro just nu innan vi ringer Götahus
. Gör ni inte det får ni böta 800kr”


hahaha.....sjuka jävlar.....vi sprang fan direkt........
jävla idioter.....bara några gssar o töser
som också skulle bada :P



Sen kom vi tillbaka.
”Ni som är här kan vänligen gå innan
götahus kommer med deras räliga hundar”



hahaha....vilket skämt





Cerrico says:
varför har den nu fastnat i ditt huvud

WC-anka says:

vet inte. men hör bara på detta ”Wc-ankan gör rent hela toaletten” - man blir fan överlycklig! toaletten blir ren! äntligen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaawww! erkänn, du saknar mig lite ;) jag saknar dig med älskling!

2009-08-18 @ 17:23:01

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0