Dr.Simon svarar

Hej Doktorn! (ja med stooort jävla D, du är the man)
Förra veckan skulle jag ha sex med en tjej för första gången (med henne alltså)... men det gick inte så bra.
Jag fick upp den och allt det där, men när jag skulle komma fick jag på någon vänster för mig att vråla.
Båda utbrast i skratt och det kändes pinsamt.
Jag tycker i efterhand inte det var så värst kul, och tjejen jag låg med har inte hört av sig igen.
Vad kan det bero på?

Signerat P



Hej P!
Ibland får man för sig konstiga saker när man har sex.
Det är som vi kallar "in the heat of the moment"
Har inte alltid med sex att göra, men det är spontana saker vi ibland får för oss att göra.
Det är inget fel du gjort.
Hon verkade ju tycka det var roligt, i vilket fall som helst.
Att hon inte hört av sig kanske beror på att hon tyckte du var dålig i sängen?
Hoppas mitt svar hjälpte.

Doktor Simon


Ställ din fråga via kommentarfältet

Kommentarer
Postat av: J

Hej doktorn!

Jag undrar vad det är som smakar när man slickar fitta eller suger kuk? Vad är det jag känner på min tunga.. Är det svett eller är det kärlekssaft, vad är det egentligen? Har försökt hålla koll på min diet, så jag måste skriva ner vad jag slickar i mig.

Tacksam för svar

Mvh, J

2009-08-30 @ 11:08:32

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0