"Jag vill inte sitta i min båt på land - jag vill ut och segla på havet, och känna vinden i håret"

S: Usch nej, jag har inte runkat på veckor, bara tanken att ha sex med mig själv gör mig spyfärdig..

V: Men sätt dig på din hand till den domnar av, sen känns det ju som att någon annan gör jobbet åt dig?

S: Det är inte samma sak..
Att runka är som att ha köpt en båt som man bara låter stå på land.
Jag vill inte sitta i min båt på land - jag vill ut och segla på havet, och känna vinden i håret.

Tyvärr försvann konversationen från MSN på min dator när den bestämde sig för att hänga sig.
Näja, det var ungefär så det stod, och jag kände att jag var tvungen att dela med mig.
Årets citat?

Kommentarer
Postat av: Mirshann

Väldigt poetiskt <3

2009-08-31 @ 22:51:31

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0