Johnny Fucking Depp

Varför, varför måste vi killar plågas genom att ständigt bli utkonkurrerade av Johnny "snyggpojken" Depp?
Alla känner igen sig som läser denna text, alla tjejer älskar hans utseende; din flickvän, din mamma, din syster, din klasskamrat, din jobbkamrat och även din blivande dotter kommer tycka det.
Eller är det verkligen hans utseende de älskar, eller är det att han alltid fått de udda, mystiska rollerna?
Jag menar, visst han ser bra ut, men jag fattar verkligen inte grejen med honom.
Och det har antagligen att göra med att jag sett så få filmer med honom, så få att jag inte kan relatera till hans patetiska roller som ni antagligen förknippar honom med.
Det är nog så det är: en snygg skådespelare som får en bra, udda roll, plöstligt blir underbar i allas ögon.
Jag menar, vem tyckte på riktigt (ja, på fullt allvar) att han var snygg i A Nightmare on Elm Street och Gilbert Grape?

Jag trodde aldrig det skulle bli mainstream för alla tjejer att vara besatta och förälskade i samma skådespelare, men det verkar helt enkelt vara en sån grej för tjejer att gilla honom, minst lika självklart som att tjejer älskar choklad.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker han är lite gay faktiskt.

2009-08-25 @ 10:44:50
Postat av: Dr. Simon

Ah, om jag får vara fräck nog så tycker jag han är rätt cool i sina rollprestationer men ska alla brudar lika galna vilken rollprestation han än gör?!

Om han är lika söt och god som choklad.. då är Dr. Simon snart nye Dr. Phil ;P

2009-08-26 @ 10:43:36
Postat av: Emilia

Jag tycker han är het. Inte "ohmygoddödandehet", men het. Därimot har jag aldrig förstått mig på Brad Pitts hetning, och kommer aldrig att göra.

2009-08-26 @ 22:44:01
URL: http://emiljaaa.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0