Torka sig i rumpan?

Skulle precis in på toaletten när jag märkte att dasspappert snart var slut.
"Nåja jag klarar mig", var min första tanke - och visst gjorde jag det, klarade mig, alltså.
Men nu till det sjuka:
Jag måste handla toapapper på City Gross ikväll.
Problemet är att det oftast finns så många märke att välja bland.
Och jag har även tänkt på en SJUK, sjuk sak.
Varför är "hushållspapper" billigare, varför!?
Det skiljer kanske inte många kronor, men det skiljer fan ändå.
Man får lika många rullar (ofast större rullar och flera blad på hushållspapper) men det skiljer ändå 1-10kr.
Är det för att toalettpapper suger upp vårt kiss och bajs bättre? - Nej!
Suger hushållspapper bara upp tomatkladd, gurkmeja och pepsi? - Nej!
Man kan för fasiken använda hushållspapper lika bra som man kan använda vanligt.

Nästa gång ni ser mig torka mig på toaletten, så lär ni se mig hålla en rulle hushållspapper med lökar och tomater printat på.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0