Dr.Simon svarar




Hej doktorn!
Jag undrar vad det är som smakar när man slickar fitta eller suger kuk?
Vad är det jag känner på min tunga.. Är det svett eller är det kärlekssaft,
vad är det egentligen?
Har försökt hålla koll på min diet, så jag måste skriva
ner vad jag slickar i mig.
Tacksam för svar
Mvh, J




Hejsan, J!

I vissa fall är det svett du smakar.
I denna tråd på ungdomar.se påstår någon: "Jag skulle göra mackor 'n' shit,
med fetaost på, och upptäckte
att spadet till eldorados fetaost har EXAKT samma eftersmak som fittsaft :)
"
Men oroa dig inte, fittsaft innehåller alltså ingen fetaost.
Konsistensen varierar, iaf om du litar på allt som skrivs på flashbacks forum.
Kärlekssaften som du syftar på kallas i medicinska termer för lubrikation.
Man kan alltså inte riktigt veta vad den innehåller förutom glykogen
om din partner nu har ett dåligt ph-värde
i sitt underliv, annars är det inget farligt.
En sak vet man dock: att den ändrar smak beroende på om du
röker eller inte, vad du äter osv.
Så för att vara på den säkra sidan; träffa någon som inte röker,
inte äter mycket friterad mat eller dricker för mycket sprit.
Hoppas mitt svar var till hjälp.
Mvh Dr.Simon




Skicka in den egna fråga till Dr.Simon genom att kommentera detta inlägg

Kommentarer
Postat av: Anonym

MAn skulle kunna tro att ni är 14 år gammla....när är det dax och växa upp? Ska ni skämta er bort genom livet? mycket kiss bajs fitta kuk...som snor ungar!

2009-08-30 @ 13:04:38
Postat av: Simplified.blogg.se

Det är väl inte jag som skickar in frågorna?

Jag svarar bara så utförligt jag kan för att förklara och göra världen till ett lite smartare ställe, sen om du inte tål att läsa när texten innehåller könsord är ju inte mitt fel.

Vill du inte läsa min blogg så läs inte.

Skicka in en fråga om du har lust

2009-08-30 @ 13:07:33
URL: http://simplified.blogg.se/
Postat av: torvald

Hej doktorn!



Jag har precis börjar träffa en tjej och det är första tjejen som jag har blivit intim med, och jag undrar hur jag ska ge min tjej orgasm, vi är ny båda två inom detta området, och vi tycker det är väldigt svårt för henne att få det skönt.

2009-08-30 @ 21:38:56

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0