Vikki förstör min filmkväll och My och jag pratar om singellivet

Fistfuck säger:
 nejnej, nu tror jag du inbillar dig!
 du dog igår?
 åh du är precis som bruce willis i sjätte sinnet, inse att du är död någon gång då ;/

- S säger:
 what? tack
 jag skulle se den filmen ikväll
 nu är det inte lönt längre

Fistfuck säger:
 hahahaha

- S säger:
 seriöst
 ofta man tajmar in sådär

Fistfuck säger:
 hahaha nej sluta!

- S säger:
 vad fan är oddsen!?
 det finns säkert 500.000 filmer
 om inte över miljoner

Fistfuck säger:
 HAHAH!

- S säger:
 jaja, det får bli någon annan rulle



my thermaenius säger:
 welcome to my life
 haha
 blev ju tillsamman med rasmus nåar jag va 17'

- S säger:
 jag blev tillsammans med mitt ex när jag var 16. sen var vi ihopa i fyra år
 sen före det när jag var 14 till när jag var 15
 sen lite imellan mitt senaste förhållande. det som varade fyra år åd alltså
 så jag har fan aldrig varit singel. men nu börjar det fan bli trist.
 ett år snart


my thermaenius säger:
 men du får göra vad du vill 

- S säger:
 ja, jag får komma hem skitfull.. kräka i sängen, dra en runk i fönstret i köket, när alla går förbi. jag får sitta naken hemma och spela mario kart hela dagen 
 och jag behöver inte städa..woooo!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0