Listen and learn

Jag har varit med om det många gånger innan och jag har varit med om det igen.
Det lönar sig inte att vara snäll.
Oavsett omständigheterna.
Folk gillar att bli behandlade som skit.
Sen behandlar folk i sin tur andra som skit




Vandetta sa:
cause I dont know.. It´s-a-meeee.. Mario!
spaghetti
frecadelli
munchimunchi

- Marti sa:
hahahaha
whaaaat?  
haha
Vandetta sa:
jag vet inte. alkoholen börjar kännas  
haha

- Marti säger:
hahaha så du är super mario ikväll  
nice nice
Vandetta säger:
jaja  
its-a-meeee.. mariiiioooo
jag ska ut med röd kostym o ragga prinsessan  
sen när jag druckit är det som när jag fått stjärnan.. jag blir helt vild och börjar springa överallt

Kommentarer
Postat av: Martina

Fick du tag på prinssesans paraply? That bitch can fly!

2009-12-26 @ 10:50:01
URL: http://crnamartina.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0