Porr är som humor?

Jag har tänkt på det väldigt länge, men tror aldrig jag har skrivit om det i bloggen.
Porr är ungefär som humor på ett sätt.
Man blir inte lika upphetsad av samma porr nu, som man en gång sett, utan man behöver se porr med "lite tuffare tag".
Samma sak gäller humor.
South Park var den humorserien som totalt förstörde mitt sinne för humor.
Det är fortfarande sjukt kul, men inte alls lika kul som det var till en början.
Visst, jag har fortfarande ett sinne för humor, men jag skrattar inte lika högt åt samma sort skämt som jag en gång gjorde, och ibland inte alls.
Första avsnittet jag såg av South Park var för mig som en drog, jag kunde inte sluta skratta.
Jag skrattade så mycket att jag kissade på mig!

Men nu krävs det något nytt inom humorscenen, motsvarande det som finns i porrvärlden.

Ge oss humordöda något nytt, ge komikerna ett nytt sätt att skildra humor.
Börja från grunden.
Men samtidigt något nytt, något nytt att skratta åt, utan att blanda in sex och svordomar.
Ge oss porrvärldens dvärgsex med cirkusmusik.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0