Citat är silver, hela konversationer är guld

Dagens sjuka:

Jag: Jaha, men vem ska börja?

Zoran
: Vi kan börja i ordningen jag vill knulla först.. Sara, du börjar



Jag har tänkt lite på det, att jag kan skriva i princip varje dag, flertal gånger, men inte fan vill ni veta vad JAG sitter och gör.
Mitt liv skiljer väl sig inte mer från era, även om vi har skitkul på jobb (min förtjänst) och jag skulle gärna vilja dela med mig av det men tror intresset skulle vara lika med noll.
Så hellre skriva flera roliga små-inlägg än ett långt och tråkigt.
Det som kommer ploppa upp här i framtiden kommer främst vara sjuka uttalanden från vänner och nära och kära,

Dagens överskattade:

Laga mat till sig själv  - man bestämmer vad man ska laga, men ingen att äta med, och oftast gör man ingen god, nyttig eller vettig mat alls...

Dagens underskattade:

Pantflaskor - du betalar för de i affären, du dricker upp innehållet hemma, lägger det i en påse och glömmer bort den för stunden tills du en vacker dag finner dig ruvandes på en guldgruva av pengar (som du sparat helt gratis, dock utan ränta)

Och till slut..

Dagens pinsamma avslöjande:
Ofta när jag fastnar i skrivandet på MSN Messenger beror det på att jag inte vet vad vissa saker betyder och stavas, men jag måste tvunget använda detta ord, så vad gör jag?
Jag googlar ordet, och får svar på det jag egentligen redan visste.
Så kan det gå när man är osäker..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0