Eeeh?

Efter en helt okej arbetsdag åker jag bussen hem (som för en gångs skull är tidig) och tittar på lite The Office.
Somnar på soffan i sådär två timmars suddighet.
Vaknar och är helt borta, tror det är torsdag och att klockan är mitt i natten.
För att dämpa ångesten går jag raka vägen till City Gross.
Går förbi läskhyllan..plockar en 0,5L Burn Energy Drink.
Trippar vidare till vätskestationen ala mjölk osv.. roffar åt mig en liter Pucko samt en liter jordgubbsfil.
Till slut svänger jag förbi godishyllan innan jag ska ställa mig i en uppsjö av lediga kassor.. grabbar en Tutti-Frutti-påse.
Blip, blip, blip, blip....
.............
.................................
.....................................................
Har du legitimation?

Jag smaskar fram mitt leg.

Ah, tack


Wtf hände där?
Ska jag visa min legitimation bara för det blivit 16års åldersgräns på energidricka, eller är det för att jag verkligen ser ut att vara i den åldern?
Allt detta är för mig en gåta som inte går att besvara...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0