Ett hugg, två hugg, tre hugg, fyra..


Det hemskaste du kan TÄNKA dig!
Tors 19 feb 2004 08:34
Övrigt, 5 läsare totalt
Uuuusch.
just nu undrar jag vad som försigår i mitt lilla huvud.
drömde nämligen en konstig dröm vilket fick mig att spy av bara tanken av drömmen nu när jag e vaken.
åååh jag tror jag e sjuk i huvudet för fan, hur skulle jag annars drömma en sån sjuk jävla dröm?

Jag kom ihåg exakt vad jag drömde den natten, och det var ändå fyra år sen.
Det var precis som vilken dag som helst.
Hembiträdet hade precis dammat klart kakelugnen och var på väg ner med tvätten till tvättstugan, då jag stötte på henne i hallen strax innanför ytterdörren.
Jag bad henne dröja ett ögonblick.
Rusade in i köket så snabbt jag kunde, letade genom alla kökslådor i hopp om att hitta en stor saftig kökskniv.
Fick till slut hittat mig en stor japansk kniv.
Jag rusade tillbaka till hallen där vårt hembiträde stod förväntansfullt och log.
Ett hugg, två hugg, tre hugg, fyra... Blodet rann från kroppen som fruktsaften från en apelsin.
Hämtade en såg och började dela upp henne i bitar som jag sedan placerade i små plastpåsar, som i sin tur hamnade i tvättkorgen.
Det var blod överallt.
Efter jag torkat upp det mesta med en mopp fick jag plötsligt bilder förbiblixtrande i skallen som brände sig fast för gott. Jag hade mördat och styckat min mor...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0