Hur vet man om man haft sex eller bara oralsex om man som tjej är homosexuell..?

Usch, fullsatt helg.
Så jävla sugen på att ringa och sjukanmäla mig idag, för inte fan har man känt sig helt på topp.
Jag kommer ihåg när vår förr-förra chef sa följande till oss:
"Känner ner i er omotiverade, bakfulla eller på dåligt humör - kom INTE till jobb!"
Det hade ju varit lagom fint, då hade man varit hemma varannan dag :)

I söndags hemma hos Vixan och Adina så pratade vi om allt möjligt skit, som sedan ledde till att jag funderade på följande:
Hur vet man om man haft sex eller bara oralsex om man som tjej är homosexuell..?

Nu när jag kom hem gick jag raka vägen till duschen och tog en snabbis.
Sen vandrade jag vidare till min bakteribomb till pizza som stått framme på köksbordet sen igår.
Mätt och belåten, men suget efter vissa saker kvarstår...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0