Killar kan också vara snygga :)


 Simon säger:
 ja, nio
 ses utanför tio över då
 men.. alltså
 vet du varför jenny alltid är med jonas
 varför hon får för sin kille?

Kuk säger:
 ja vet
 BÖG VA?

- Simon säger:
 du får bara en gissning
 ja 

Kuk säger:
 hahah

- Simon säger:
 jag antog det sist

Kuk säger:
 man ser det

Kuk säger:
 han e söt 

- Simon säger:
 som fan
 jag vill knulla honom..
 sexig

Kuk säger:
 men dom var tsm sen blev han bög?

- Simon säger:
 jag vet ej

Kuk säger:
 ja såg du skrev "grrr"
 på hans bild

- Simon säger:
 hahahha

Kuk säger:
 ragger

 Simon säger:
 hade lätt tagit honom.
 snacka om vad alla tjejer hade kollat på stan....
 Landskonas snyggaste grabbar ;D
 går hand i hand

Kuk säger:
han är ju lätt snyggare än, så gott som alla tjejer som varit på vickys fester..

Kuk säger:
han o Jenny

- Simon säger:
sant

- Simon säger:
klår de flesta tjejer

- Simon säger:
sjukt ändå

- Simon säger:
jag tyckte det första gången jag såg bild på honom..bara.. "shit, så snygg"

- Simon säger:
som med Liliana

- Simon säger:
"sluta-andas-snygg"

Kuk säger:
haha, ja

Kommentarer
Postat av: Josse

suck Dagens i-landsproblem...

2009-02-04 @ 02:14:11
Postat av: Simon

Det blir ju så när man har det "för bra" :)

2009-02-09 @ 19:58:46
URL: http://simplified.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0