Några år sen..

Var datum som jag kan hitta inlägg ifrån flera år tillbaka kommer jag nu i framtiden att publicera i denna blogg.
Och jag ska försöka att inte redigera eller ta bort ord..
Jag bryr mig inte hur pinsamt det må vara, men jag har iaf en sak att skylla på, att det var "flera år sen jag skrev detta".
Ni får gärna skratta åt allt felslarv i grammatiken och felstavningar osv.. skitsamma, här kommer första (ett med fel datum men skit samma)!

Kärlek.
Ons 16 feb 2005 17:03 Övrigt, 7 läsare totalt
Vad är egentligen kärlek? Inte fan vet jag, därför trodde jag kanske någon annan visste.. Underbart är det iaf. Somliga påstår att inget förhållande kan fungera (inte utan att man ljuger då och då iaf), utan att det tar slut om ett tag (max ett halvår). Lögner.. är det kanske det som livet går ut på? Ljuger man kanske man får mer vänner? Jag vet inte, men ärlig tycker jag man ska vara..kanske inte i alla situationer, men i de flesta.. skit samma hur mycket man älskar vissa personer.. vissa saker måste ut, och därför måste jag säga detta Sandra: Jag älskar Zoran mer än dig :)

EN björn med TRE bollar. Ons 18 feb 2004 10:46Övrigt, 6 läsare totalt
Den första bollen var av läder. Den andra bollen var av gummi. Den tredje bollen var av plast. Usch...nu mår jag kasst. När jag mår Kasst, så kasstar jag vasst. En gång förstörde jag min mingvas när Olof Van Haufen var här på besök. hmmm..pratade länge med Sandra igår igen. Otroligt förvirrade känslor...jag grät...jag skrattade..jag log..jag teg.. Men, ska träffa sötisen idag hur som helst. Och det är ju tur det, eftersom hon nu är så söt :) men men...........gaaaaaaaaaaaaaaah. seeeeeeeeya

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0