:O



- Amanda. säger:
 hejhej.. nu är jag hos mamma
- Suddis säger:
 hejhej ;D
- Amanda. säger:
 vi tittar på dig på facebook
 haha
- Suddis säger:
 eh..ok  
 jag känner mig uttittad redan
- Amanda. säger:
 jaa, men mamma och hennes man friend ville se dig..
 hahahahaha.. fiiint är det
- Suddis säger:
 haha, jaså  
- Amanda. säger:
 jepp..
 dom tror att du och jag kommer bli ihop i höst..'
 
- Suddis säger:
 hahahahhaha
 
 det tror min mamma också
- Amanda. säger:
 mamma undrar varför du skrattar..
 hahahaha nej gör hon..  
- Suddis säger:
 ja  
 varför jag skrattar? jag vet faktiskt inte..  
- Amanda. säger:
 faaan, nu skrattar dom åt mig..'
- Suddis säger:
 
 hahaha
 alla pekar på amanda ;D
- Amanda. säger:
 jaa'
 flytter du ind hos Amanda
 // arne
- Suddis säger:
 haha, självklart
 är det något som druckit en öl för mycket redan?
- Amanda. säger:
 jaa, arne'
- Suddis säger:
 
 haha
 det är fina fisken
- Amanda. säger:
 Amanda er sÄ
 Amanda er so snelll
 OMG
- Suddis säger:
 
- Amanda. säger:
 va gör du?
- Suddis säger:
 helt ärligt så höll jag precis på att somna innan du skrev. nui sitter jag mest o väntar på att jag o zoran ska dra ut o käka, men vet inte när vi ska det.. men snart får jag hoppas.. annars inte mycket mer, diskade innan, men orkar inte städa mer
- Amanda. säger:
 tråååk fredag på dig idag då  
- Suddis säger:
 haha nej vafan, säg inte så
 markus ska hit o hinka bira med mig
- Amanda. säger:
 sorry
 jasså.. trodde du sparade ditt ölmaraton för mig  
- Suddis säger:
 jag har alltid öl över för din skull  
- Amanda. säger:
   sweet..
- Suddis säger:
 damn right ;D
 vad gör ni där hemma hos carola då?
 förutom att arne super?
- Amanda. säger:
 ingenting, dricker lite öl..
 haha.. precis.
- Suddis säger:
 fan vad fint, man blir ju sugen
 :/
- Amanda. säger:
 amanda vil pussa dig, ARNE
- Suddis säger:
 jaså?  
- Amanda. säger:
 ähh jag var ute i köket precis.. sorry
- Suddis säger:
 hahah
- Amanda. säger:
 arne är på G
- Suddis säger:
 men vafan, jag sparar nog ölen till imorgon.. ska nog ta lite whisky, vodka eller något.. vänta lite. ska blanda mig en drinkis
- Amanda. säger:
 duu gör det.. men nu ska jag iväg.. ha det så kul med ditt häx drickande ikväll..
 ha det bra.. bye bye
- Suddis säger:
 ok. detsamma du. ha det fint
- Amanda. säger:
 
- Suddis säger:
  '

Kommentarer
Postat av: Hm

Vad fan Simon!

2009-03-05 @ 16:19:05

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0