Sexfritt

Över en fika diskuterade jag och Zoran mitt val av avhållsamhet, och vi kom fram till att jag lika bra kunde försöka "go for the big fishes".
Så för att fatta mig kort: jag ska försöka avstå från sex överhuvudtaget.
Lite som filmen 40 Days And 40 Nights kom vi båda att tänka på.
Så idag är dag fyra (kan inte säga det hundraprocentigt, men minst fyra dagar iaf) och jag försöker köra upp till 40 dagar utan någon sexuell kontakt.
Inte för att ge upp sex för alltid, men för att prova hur det är att vara helt ofixerad kring sex.
Anledningen till detta är för att jag har upptäckt att jag tycker det är kul att utmana mig själv, och växa som person, oavsett vilket fjuttet, tråkigt eller udda ämne det rör.
Ni som känner mig vet att jag gärna provar nya saker utan att tveka - i alla fall i onyktert tillstånd :)

Så vem vet, kanske säger jag även upp min bekantskap med en av mina bästa vänner... alkoholen

Kommentarer
Postat av: David

Att du skulle säga upp bekantskapen med alkoholen kommer aldrig hända!!!

Ska nog försöka sikta in dig på EN dag utan alkohol till att börja med.



Ses i dimman!

2009-02-27 @ 16:34:50

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0