Tis 24 feb 2004 06:15

Tis 24 feb 2004 06:15

2 månader sen det var julafton... något att tänka på.
Well...idag...expo, fy fan vad tråkigt.
Det finns inget tråkigare än att sitta och pyssla med små miniatyr-rum och prata om skyltfönster.
Fy fan.
Jaja.. men, ska skaffa linser idag och träffa Isak i Lund lite senare.
Well... inte mycket har hänt i mitt liv...eller jo.. varit mycket med Sandra på senaste tiden.
Förresten...för att göra detta klart för alla... det finns INGA rosa elefanter!

Dagens sjuka - Ropa "I Call shotgun!", när man vill sitta i framsätet brevid föraren, tror jag kommer ifrån amerikanska filmer då oftast föraren rammade in i bilar och personen brevid siktade mot framrutan och däcken på tjuvbilen som var på flykt.

Dagens överskattade - Sex (i sängen, i datorn, i tidningar, på tv:n, sex finns överallt, och det kommer alltid finnas där..har man sett en rulle har man sett alla; börjar med skjut slutar med sprut)

Dagens underskattade -
Microvågsugn, behöver jag förklara varför?

Dagens pinsamma avslöjande - Jag lärde mig knyta skorna när jag var 9

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0