Dagen då jag förlorade min oskuld

Jag trodde innerst inne (ja, med handen på hjärtat YADA-YADA) att jag ALDRIG skulle skaffa blogg.
Likväl har jag köpt Björn Borg boxershorts, införskaffat mig en TRE-mobil, samt flyttat till en tvåa... ENSAM - vem hade kunnat ana?
Så det händer oväntade saker på senare dagar, minst sagt.
Nåja, "förändring är bra".. - Eller är det verkligen så?
Man börjar ju undra..
SD fick cirka en fjärdedel av Landskrona kommuns röster till kommunstyret, när egentligen ingen vill ha dom där.
Nu har de gått ut med att vi Landskronabor ska ha en manifestation utanför stadshuset kl 12:00 på lördag.
Detta för att visa var vi står till våldet och alla rånen som drabbat Landskrona under 2008 och nu även i början av 09.
Jag säger inte att jag tar på mig deras åsikter, men en sån här sak är ju bra.
T.om flera partier har berömt SD för detta, och har gått ut med det i tidningen, men innan ville ingen samarbeta med detta parti.
Visst, de har påstått att detta inte ska ses som "putte-nutte-gull-extrapoäng-för-oss-parti", utan ett helt vanligt bevis på missnöje, som när de röstades in i kommunen kanske... ironi?
Äh, detta ska inte bli någon politisk blogg, men jag kände bara att jag behövde komma med lite aktuellt stuff.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: CarolineC

Weeaa.. en till blogg man kan läsa..haha.. :p

2009-01-28 @ 19:25:22
URL: http://mytreasure.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0