Helsingborgsfestivalen

Det är kul att lära känna nytt folk, så därför stack vi ut till Helsingborg igår.
Träffade en par tjejer som inte kom in på ett uteställe då de hade "glömt" sina pass hemma.
Dåliga som jag och Ante är var vi tvugna att utnyttja dessa svaga offer.
Jag kände mig snäll och erbjöd henne att följa med mig in.
Allt I hopp om att hon kanske fick komma in utan legitimation ändå.

Hon håller om mig, och jag håller om henne.
Vi närmar oss vakten.
Vakten får ögonkontakt med oss.
Vi är nu en framme vid entrén.
Allt går bra tills mitt ragg frågar mig:
"Älskling, var parkerade vi bilen?"
Jag kan verkligen inte hålla mig längre och bryter ut i asgarv.


Det är just det som är kul; sånt här trams man numera anser sig vara "för gammal" för.
Men vi gjorde det ändå!

  • Ragga på 17-åringar.
  • Låtsa att man kommer från Sundsvall.
  • Hinka pilsner på bussen.
  • Fråga kassören om man kan få en kram
  • Sjunga "Bä Bä Vita Lamm" på bussen
  • Fråga efter kapsylöppnare, men bara av snygga tonåringar.
  • Urinera offentligt

Kommentarer
Postat av: andreas

*Ragga på 17-åringar.

- Dom försökte utnyttja oss!

*Låtsa att man kommer från Sundsvall.

- jag sa ärligt att jag bodde i Växjö, men ingen trodde mig. uh!

*Hinka pilsner på bussen.

- check.

*Fråga kassören om man kan få en kram

- jag fick kramen!

*Sjunga "Bä Bä Vita Lamm" på bussen

- bästa busslåten ever.

*Fråga efter kapsylöppnare, men bara av snygga tonåringar.

- de snygga tonåringarna var killar.

*Urinera offentligt

- oh yes..

2009-07-26 @ 23:47:01
URL: http://jagheterandreas.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0