Aaaah

För snart ett år sen gjorde jag och min f.d flickvän slut.
Det har varit rätt svårt att komma över henne.
Vi jobbar liksom ihopa, vilket är jobbigt nog. (haha, vilken ordvits jag fick till där utan att förstå det själv först!)
Som tur är så kommer min mamma alltid med bra tips när man är nere.
Bra mamma som hon är, så kommer hon med sin störtsköna kommentar för att få mig på bättre humör:
"Jag fikade med Sandra igår, bara så du vet. Det var trevligt."

Min mamma fikar med mitt ex.
Är det bara jag som tycker det är konstigt?

Kanske ska fråga Sandras pappa om han vill ut och knäcka några pilsner?

Kommentarer
Postat av: Manuel

Men hallå.. Vem vill inte fika med din mor liksom.. :P

2009-06-21 @ 15:09:51

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0