"Internet är ju farligt, min son!"

Man har ju hört olika föräldrar klaga på att det kan vara farligt att vistas på internet.
Och visst har de all anledning att oroa sig.
Kolla bara här på alla förslag jag fick i min inkorg (alla utom en av de personer som skrivit tog kontakt med mig först), på ett forum jag inte kommer nämna här:


2004-01-26, 17:57  
 
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 5
Hej

Självklart kan vi snacka här men jag letar också efter en person som vill ställa upp på en radiointervju. Så det kan du fundera på om det kan vara något... Eller om du känner någon annan som du tror har lust att vara med.

Här en en länk till programmet jag jobbar med:
www.sr.se/p1/centralen

Vilka droger skulle du klassa som "tyngre" på siter som www.droger.nu?
Vilka har du själv testat?
Vad är din syn på droger?

Hör av dig här eller på:
[email protected]
eller ring 08-7841677 (direkt-tel på SR)

Du kan vara anonym om du vill. Även i eventuell intervjun.

Sprid gärna det här vidare så kanske det är nån pratglad som hör av sig :-)

Tack på förhand!

MVH!

/Magnus, reporter SR



2004-02-21, 12:13  

Medlem
 
Hylands avatar
 
Reg.datum: Apr 2002
Ort: Hossmo dike
Inlägg: 4 548
Röfvsex opp i ottan!

Eftersom jag känner mig otroligt sexig idag så får du två fina bilder på mig:


Göbeli-göb-göb-göb!



2006-12-26, 20:11  

Avstängd
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 61
intresserad

intresserad av knogjärn,tårgas,butterfly mm

så skriv till mig

så får du en länk




2006-11-27, 12:07  

Medlem
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 2
Cool tjenna

hallå du..

jag undrar om du vet vart man kan få tag på någon slags ecstasy ?? i skåneland,,, ha d /CENCUR


2004-09-28, 10:45  

Medlem
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 211
hejsan

hejsan jag har hört på deta forum att du e en kunnig en så jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en grej. var kan man ladda ner Optix Pro nånstans? hälsningar jay


2004-07-30, 02:35  

Medlem
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 0
Tjena!

Tjena!
Satt och sökte lite i arkiven här på fb, och hittade en tråd som du svarat i, angående det övergivna huset vid lasarettet här i stan.

Blev lite nyfiken om du har varit där inne? Var själv på väg in en gång men blev bortjagad av en uteliggare med kniv (eller nått hade han iaf, tänkte att det var bättre att springa än att titta efter vad han hade i handen ).

Borde ju tyda på att det inte är larmat iaf, eller att ingen bryr sig om om någon är där eller inte.

Fast jag har för mig att det sitter en kamera i det sydöstra hörnet. Men jag kommer inte riktigt ihåg, vore kul att kolla upp. Och vafan skulle dom ha en kamera där för?

Jaja, tänkte bara skriva lite, har copy + paste till den andra L-a killen i tråden oxå.

Ha d!


2004-04-29, 01:35  
 
Banned
 
thompas avatar
 
Reg.datum: Apr 2002
Ort: Staden vid vattnet. Staden som aldrig sover. Sveriges vackraste stad, Sundsvall.
Inlägg: 3 405
namn på mördarna - igen?

Tjenare!
Du har inte fått fram namnen på de där två ungarna som mördade tjejerna i Halland förut?
Har för mig att jag hörde det förut, men glömde bort.
Hittade http://skolkatalog.net/ , så det skulle vara kul med namnen...
Minns att de hette Robin & Eddie i förnamn iallafall.

/ Thompa
2004-07-25, 18:49  
  
Medlem
 
fLxs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: sweden
Inlägg: 520
aight

Känner du många som odlar svamp hemma i Lund?

Hur kan du göra det, när jag är en av de enda som säljer i Lund.. ? =)

Kanske du känner 1, men fler vettifan..

peace =)



2004-07-11, 01:10  

Medlem
 
Psykomans avatar
 
Reg.datum: Oct 2003
Ort: Flumträsk
Inlägg: 1 361
Fasen..

Nej jag är ingen snut men nu är det så att jag förlorad min "puffarpolare" och letar efter en ny.. Jag bor i kalmar.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0