Min bror är gay?

Http://www.omegle.com - En chattsida där du möter okända människor från alla världens hörn.
Man pratar en och en i taget.
Vid första anblick tänkte jag att detta måste vara fake, då en kille skrev:

"Hi, are u horny girl with msn adress I get?"


Jag asgarvade och gav honom min brors msn.
Plötsligt fick han en förfrågan om att acceptera en kåt, ensam kinapojke.



Sen frågade jag min bror om denna chatten var på riktigt och tydligen var den det.
Nu sitter min bror och chattar med sin blivande man:

You: Swedish Midsommar tomorrow (Midsummer) dont know if u celebrate it to?
You: Everybody eats potato and fish, gets drunk and dancing around a ugly tree ^^
You: an*
Stranger: no, we don't, but maybe I'll do if you ... oh, you already did it



Jag provar åter en gång att hitta någon normal person


Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: Hey
Stranger: Hello
You: asl?
Stranger: 14 M Sweden. ASL?Å
You: lol, jag också
Stranger: ?*
You: 21
Stranger: WOw.
You: m
Stranger: xD
You: :D
You: så, midsommar imorgon
Stranger: Aa.
You: vad ska du göra?
Stranger: Min familj är invandrare, så vi ska öh..
Stranger: Äta glass :D
You: hahahaha
Stranger: Durå?..
You: fett ös :D
You: jag ska väl vila upp mig, eller begrava mina synder i alkohol :D
You: har haft influensa nu så det är inte så jävla fint
Stranger: Låter najs :O
Stranger: Jaha.
Stranger: Det var inte lika najs
Stranger: xD
You: haha, precis ;P
You: men men, hur fick du reda på denna sida?
You: tydligen rätt många som använder den..
Stranger: Emocore's forum..
Stranger: Durå?
You: ah, fett. min bror tipsade mig om den. tror den var länkad på fragbyte eller något
You: eller hur det stavas
Stranger: Jaså
You: men seriöst, vad är ens mål.. sätta sig här och hitta folk man har något gemensamt med? :S
You: jag fattar inte grejen
Stranger: Ja, typ..Det är svårt att hitta ett samtalsämne också..xD
You: man kan liksom hamna i sällksap med någon läbbig seriemördare från mexico :D
Stranger: Aa.xD
You: hahahaha
You have disconnected.

Kommentarer
Postat av: Z

lönt o lägga upp diskussionen så jobbigt så man inte kan läsa...

2009-06-18 @ 18:41:20

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0