Bakismat, flytthjälp och kiss i bearnaisesåsen



Usch, ja.
Igår blev det en helkväll på Tivoli till fotbollsmatchen Sverige - Portugal tillsammans med Zoran, Nihad och Markus.
Pimplade lite öl och shots, men vi blev sugna på gratis alkohol.
Så våra vridna hjärnor drog oss ut till den övergivna, obemannade baren som stod där full med öl, sprit och cider.
Vi såg att det fanns fönster in mot en annan del av lokalen där ett band spelade, så Nihad kröp på golvet så att han inte var synlig från andra sidan.
Plockade på sig så mycket han kunde, som vi sedan njöt av på toaletten.

Ungefär en timme senare kom Markus, som inte fick komma in på Tivoli.
Så jag stod och gjorde honom sällskap på min sida av uteserveringen, och han gjorde detsamma fast ut mot gatan.
Blev en hel del dansade och drickande när väl resten av companiet kom dit, så man blev lite lagom seg nu dagen efter.
Och inte nog med det så skulle man hjälpa morsan flytta från kl 15-21.
Inte världens bästa kombination, vill jag lova; att vara bakis och utsätta sig för tunga lyft.

Nåja, jag fick iaf en folköl och en pizza för besväret.
Jag tror dessutom de hade kissat i vår sås, för den smakade väldigt underligt, och bubblade lite på tungan.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0