Dag 12 igår

Det tog tyvärr slut på min underbara resa igår.
Tyvärr, jag har svikit er mina vänner.
12 dagar är mer än väl, och jag är ändå stolt med resultatet.
Dock 28 dagar från målet... 28 dagar senare (och jag hade blivit galen)
Sjukt upptagen vecka har det varit.
Har nog inte suttit på röven mer än någon timme, och det är jag sjukt stolt över.

Vaknade imorse, med ena handen på golvet och andra handen i ansiktet.
Kände runt med tungan i munnen.

Rivsår i gommen, men vaför?
När fan brände jag mig i gommen?
Har jag ätit något varmt, eller druckit kaffe snabbt?


Träffade nyss Zoran och Rikard och frågade dom.
"Ja, vi åt ju pommes igår efter Tages, och vi kunde inte äta dom för att de var så varma"
Trots det tömde jag alla pommes på rekordtid vill jag lova.
Var jag full, eller var jag bara dum?
Oavsett vad så kände jag mig inte toppform när Rikard kom inklampande i mitt sovrum, ställde sig brevid sängen och frågade: "Mannen, vad ska du ha för baguetter till frukost, hur många, och vad ska du dricka?"
Omtänksamt, men inte kl 8 på morgonen efter en hård utekväll som slutade lite efter fyra!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0