Dag nummer tio



Japp, dag nummer tio.

Klarar mig fortfarande, och har knappt några abstinensbesvär.
Om jag ska vara helt ärligt trodde jag minsann det skulle vara betydligt svårare än såhär.
Jag menar, tio dagar, jag vet inte om jag ens gått utan det så länge förut..
Tänker man på jobb, vänner, träning och fritidsintresse mer än vad man tänker sex så får man mycker mer gjort.
Mitt mål är att bli "fit for fight" till sommaren, och jag tror jag kommer lyckas.

Friends - där har de trevlig personal OCH spritlicens.
Jag stoppar i 29 kr i Jack Vegas-maskinen.
Vinner fem kronor, dubblar, sen förlorar det jag precis vann.
Förlorar...
Vinner, dubblar, dubblar, dubblar och dubblar igen.
Nu har jag plötsligt gått plus ca 40kr..
Går genast till kassan och löser in vinsten.
Jag beställer mig en öl och sitter och sipprar på den medans jag läser tidningen.
Det är en känsla som är helt obeskrivlig kan jag lova.

Usch, nu orkar jag inte mer.
Har varit hemma i Amandas nya lägenhet och tagit några öl och shots.
Var faktiskt ute och joggade av mig det mesta av ruset precis.
Runt hela industriområdet på ca 20, 25 minuter i bra takt, utan att stoppa en enda gång.
Framsteg må jag säga;)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Wixan

"Fit for fight till sommaren"? Den var bra den. ;)

2009-03-05 @ 09:59:28
URL: http://wixan.blogg.se/
Postat av: Simon

Jag syftade mer på min kropp.. men i det sammanhanget jag skrev det så kan jag förstå att folk missuppfattar :D och jag var dessutom onykter :)

2009-03-05 @ 18:52:19
URL: http://simplified.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0