..

Gammal men bäst, gör din tråkiga dag till fest

Kadunk! Matteprov ;/
Ons 3 mar 2004 07:00
Övrigt, 10 läsare totalt
Faaen.. glömde att vi hade prov idag..blir väll att satsa på ig ;)
men men... sitter just nu här..gör inte ett skit.. men kom helt plötsligt att tänka på sommaren...aaah, fan vad jag längtar..typ gå ut utan jacka...träffa kompisar utomhus...vara ute tills det blir mörkt sent...se rosa elefanter bland annat.

Något mer jag längtar till är då i slutar skolan vilket är när det är sommar :) 11 Juni tror jag vi slutar... bara öh...13,14 veckor kvar?
Hmmmpffffff!
Aaaaaaaaaaaaaaaah, jag såg nyss en flygane zork!
Zokie, var det kanske du?
Isåfall, varför vinkade du inte tillbaka?
Och varför hade du rosa hatt?
  

Kommentarer
Postat av: zork

jag blir osynlig när jag har på mig min rosa hatt... så nåt stämmer inte..

2009-03-04 @ 00:00:09

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0