§

Om jag ska vara ärlig så har jag tröttnat på att sitta här framför datorn och gnälla över mitt liv i min blogg.
Så nu kommer en positiv sak; jag är värd 256.800kr!




Vi ordnar en deal: du ger mig hälften av pengarna, det vill säga 128.400 kr.
Jag spenderar alla pengar under april månad.
Sista april köper du en pistol, skjuter mig med så många skott som krävs, till jag dör - sen får du hälften..

Oj, jag kom ju på att det är endast mina anhöriga som får pengarna.
Det betyder att min mamma, bror och syster får dela på pengarna som blir över.
Gör ni ingen deal med dom i sin tur, så ser ni inte skymten av pengarna..
Vem hinner först?
  • Storebror Johannes?
  • Lillasyster Emilia?
  • Mamma Cecilia?
Jakten kan börja!

Kommentarer
Postat av: Zoran

Pappa zoran då?

2009-03-23 @ 16:42:36
Postat av: Anonym

Smart att skriva det simon. Jag är i behov av pengar och läser din blogg. Tror inte du behöver oroa dig för mamma eller johannes..Förresten så är det jävligt lite pengar för att vara för en mämnniska.

2009-03-24 @ 13:09:00
Postat av: Emilia

Smart att skriva det simon. Jag är i behov av pengar och läser din blogg. Tror inte du behöver oroa dig för mamma eller johannes..Förresten så är det jävligt lite pengar för att vara för en mämnniska.

2009-03-24 @ 13:10:26
URL: http://emiljaaa.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0