.......

Igår när jag fikade med "the gang" så började jag nynna på någon jul-låt.
Jag vet inte varför, men jag bestämde mig för följande: var gång jag träffar Viktoria och Adina så måste jag sjunga en jul-låt.
Tänkte mig ha med en lista som ska ligga i jackfickan.
Så man inte glömmer vilka låtar man redan sjungit, och kan bocka av en låtlista, från första till sista...
Men hur många jul-låtar finns det? Oändligt många nästan.
Detta pågår fram till jag får "komma till skott", och har de otur så får de höra juliga toner från mig fram till jul :)

Kommentarer
Postat av: Wixan

Jaaa!! Jag älskar jullåtar. :) Hoppas du inte får ligga på länge. ;)

2009-03-28 @ 18:16:50
URL: http://wixan.blogg.se/
Postat av: Adina

Jag blev ju lite besviken i Söndags när jag fick veta att du bara sjunger om vi båda är med, jag som ville höra en truddelutt:)

2009-03-30 @ 21:45:14

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0