Ett argt blogginlägg

Alltså, jag vet att jag inte kan vara förbannad på dig av någon anledning.
Eller jo; jag har ju några anledningar.
Men om vi lägger det åt sidan så är jag fortfarande förbannad, och jag vet inte varför, eller jo, ja vet men kan tyvärr inte släppa dessa känslor.
Hade seriöst gett den människan som rensade dessa känslor från min hjärna 1000kr kontant.

Jag är så trött på att gå runt och veta.
Veta att det aldrig kommer bli som jag vill, och jag är sjukt förbannad av tanken.
Men vad ska man göra?
Man kan inte tvinga andra att tycka som man själv tycker.

Just idag känner jag för att slå någon.
Inte för att personen förtjänar det, men bara så att jag har någon att avreagera mig på.
Ibland undrar jag om hon verkligen förstår hur jobbigt det är för mig.
Alltså, jag vet att alla har känt såhär för någon, nån gång.
Men detta är annorlunda pga. alla extra faktorer som styr.
Detta är inte så vanligt som man kan tro helt plötsligt, och jag får tyvärr leva med det.
Men.. JAG VILL INTE LÄNGRE!
Jag är trött på detta.
Och vad fick mig då att tänka på en sak?
Jo, "Eternal Sunshine Of The Spotless Mind".
Varför i helvete kan inte detta finnas på riktigt!?  VARFÖR!?

Jag tänkte köra en sån här: "skriva, inte läsa, skriva vidare, publicera, sen läsa imorgon bitti när jag glömt varför jag var så sur", men nu kommer jag tyvärr komma ihåg varför jag är så äckligt förbannad.
Zoran sa en smart, men rätt uppenbar sak idag: "För att få bort de känslorna måste du träffa någon ny, och då brukar man oftast må bättre till känslorna så småningom försvinner"

Jag önskar att det vore så lätt, men kom igen.. det är nog.. öh, ett år sen jag kände såhär, och gör det fortfarande.
Fuck allt vad samvete heter, och välkomna spriten i ditt hjärta.
Inte för att man mår bättre, men man kan iaf ha kul i situationen.
Shit, jag känner ett stort behov av att öppna mig mer i bloggen, men tror inte det är nödvändigt.
Alla jag känner som läser här vet ändå vad det gäller.
Och vet du inte det, är du dum i huvudet.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0