Gammalt inlägg

Ons 23 mar 2005 06:25
Övrigt, 16 läsare totalt
Igår mådde Sandra dåligt :/

Så jag skolkade från skolan
(skolkar man ifall man har anledning att inte komma?)
och stack till henne istället.
Så var det en i min klass som tog samma buss som mig,
och han slog mig på armen innan han
gick av och sa: ”Ska du inte av här?”.
Mitt svar blev ett skakande på huvudet.

Och när jag sen kom dit tittade vi på film,
 jag tröstade Sandra, vi duschade.

När jag sen åkte hem frågade busschauffören
 när jag hoppade på, efter att ha pussat och
 kramat Sandra: ”Vill hon inte ha dig längre?”.
Jag hörde först inte vad han sa så jag frågade: ”Va´sa du?”
- Vill hon inte ha dig längre?, sa busschauffören igen.
-Jodå, sa jag småskrattandes och slog busschauffören på armen.

:) älskar dig Sandra
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan så bög

2009-03-23 @ 23:21:59

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0