Jag ser inte träden för alla bröst, penisar och vaginor

Nionde dagen och jag känner mig absolut inte i behov av att "synda".
Vid starten av detta projekt trodde jag att jag skulle se bröst, vaginor och penisar överallt, men har istället öppnat mina ögon och utvidgat mitt sinne.
Idag såg jag en tjej böja sig ner efter sitt busskort som hon så typiskt tappat på marken.
Inte en enda gång tänkte jag ens tanken på att få sammanfoga kissedonen med denna kvinnovarelse.
"Bra att hon märkte att hon tappar busskortet, och att hon sedan plockade upp det direkt efter", tänkte jag för mig själv.

Vissa dagar känns det som att folk försöker tvinga fram snuskiga tankar i mitt sinne, men jag försöker då ständigt ignorera detta och normalt, lugnt och sansat prata vidare utan att syfta på sex.
Ibland går det inte lika bra, men jag försöker verkligen att ge mitt absolut bästa.
Det är verkligen svårt att inte prata sex på en arbetsplats där åldern på arbetskollegorna är mellan 20-28.
Så det händer att man rycks med, men bara då någon annan börjar.
Jag har själv aldrig yttrat mig om något barnförbjudet utan att någon annan vandrat kring ämnet.


Ett sjukt kul exempel är ju följande:
Jag hjälper en tjejkompis på jobb att flytta.
Alla får reda på det, och hel't plötsligt gör jag det för att kunna "bränna över henne", i alla fall enligt jobbkompisarna.

D: Hahaha, tror du att du ska få bränna över henne efter flytten, "som tack för hjälpen"?

S: Eh, nej..

A: Du hade ju knappast hjälpt mig flytta..

S: Nej, för du ett rövhål. Jag hade hjälpt i princip vem som helst annars.

Får man som snäll kille inte hjälpa till utan att ha en baktanke med det hela?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0