Kaos

Denna vecka har varit riktigt skum.
Och inte minst sagt helgen..
Jag har i princip spenderat mina sista pengar.
Jag har kommit underfull med att vissa har alkoholproblem.
Jag har antagit saker jag trott att andra har förstått, men det har visat sig att dessa personer bara är dumma i huvudet.

Orkar verkligen inte ha denna bloggen för att lätta på hjärtat egentligen.
Men just nu känner jag att det var ett tag sen jag skrev här, och detta är det enda jag har att "skriva av" just nu.
Brukar ju vara så att man skriver bäst blogginlägg när man antingen är förbannad, sur eller glad.
Har ju hänt ungefär tre saker som fått mig att känna såhär.
En svår känsla att beskriva med ord.

Först på fredagen under kvällen, därefter senare på kvällen då jag träffade personen som plundrade min brors hus.
Dömd i rättegången med böter på ett antal hundratusen då han själv erkände.

Jag: "Heeeej X! Long time, no see"

X: Hej, Siiiiimooooooon, det var längesen!

Mmmmm


X: Så du kände igen mig?

Ja, det är väl klart..

X: Har du inte hört vad som hänt?

Vad menar du?

X: Det med din bror, Johannes..

Jo, det är klart.

X:Okej, hur känner du för det?

Om jag ska vara riktigt ärlig känner jag för att banka skiten ur dig, men jag är inte en sån person.

X: Jag förstod nästan det, men jag säger såhär.. du får ett frislag i ansiktet, jag berättar inte för någon och jag polisanmäler  inte detta, så glömmer vi alltihopa..

Som sagt, jag slåss inte. Och jag kommer verkligen inte glömma detta heller.


Jag har kommit på mig själv med att vara för generös var jävla dag för någon anledning.
Har vetat att jag varit det innan, men inte tänkt på det så värst mycket.
Vem fan köper champagne för 433.33kr/liter?
Jo, jag.
Varför? För att jag är riktigt dum i huvudet

Just det, följande saker är verkligen inte lönt att slösa varken tid eller pengar på:
Ben & Jerry´s Ice Cream
Att vara trevlig mot tjejer
Trisslotter (finns ju alltid Jack Vegas, som för mig går bra.. hitills kanske vunnit sammanlagt 350kr och förlorat 150kr)

Kommentarer
Postat av: josse

2009-03-15 @ 15:04:02
Postat av: josse

Oj! Men jo, klart man ska unna sig lite extra. Och jo, klart man ska vara trevlig mot tjejer. Det gäller ju bara att du ska välja rätt tjejer att vara trevlig mot?! Btw, tack för paketen jag fick ^^

2009-03-15 @ 15:05:33
URL: http://metrobloggen.se/Laurin
Postat av: lilla c

men siiiimon, kom hit ska jag ge dig en kram!

2009-03-17 @ 21:27:54
URL: http://lillac.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0