Man gick iaf inte hem själv igår ;D rrraaauw!

Var ju rätt lyckat igår, om man säger så! :)
Tyckte själv jag var riktigt het, och då är det inte illa kan jag lova.
Bilder finns som vanligt på facebook, så det är bara till att ta en liten svängom där.
Och nej, det var ingen tjej, det var Rikard som sov hos mig, hehe.

Nu har det gått exakt en vecka sedan jag blev "munk", och det går faktiskt riktigt bra.
Men om rätt tjej skulle lyckas slinka förbi de närmsta 33 dagarna så kan man ju inte göra annat än att ryckas med.
Och då måste jag ju avbryta, och då betyder det att jag har förlorat min trovärdighet.
Men helt ärligt så måste jag ge mig lite credit änsålänge, för jag har lyckats hålla mig från all beröring fram till skrivande stund.

Men som sagt; 33 dagar till
, och jag skulle gärna vilja lyckas för min egen skull.
Inte för jag måste, eller egentligen måste jag för min egen selfboost.
Veta att jag kan är en viktig tanke som driver mig till att prova nya saker.

Kommentarer
Postat av: zeke

ska du ha nån bra porrfilm? monstercocks!

2009-03-01 @ 16:10:28

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0