Sjuk

Usch vad känner mig .. ja, "blä" är nog det rätta ordet.
Tandvärk, huvudvärk, halsont och en rinnande näsa - bra kombination!
Provade att ta ett halvt glas whiskey mot tandvärken, men inte fan hjälper det.
Och förbannad är man också (med all anledning).
För att inte nämna att jag inte  har tränat på snart två veckor, fatta vad degig man känner sig..

Nåja, efter regn kommer solsken..
Riiight, med den oturen jag haft på sistone borde jag få allt jag önskat mig och lite till.
Saker jag vill ha:
Tidsmaskin, en tjej som inte är komplicerad, frukost på sängen, en kram, pengar.
Det är bara några saker..
Vi får väl se, sa gynekologen.

/ Simon Möller

Kommentarer
Postat av: Wixan

Upp med humöret, när man är nere på botten så kan det bara bli bättre.

PS. Jag är inte rädd för att bli sjuk, kom så ska du få en kram eller tio. :)

2009-03-20 @ 10:26:48
URL: http://wixan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0