SMS

Jag får alltid sms när jag ligger och sover.
Denna gången sov jag i lite mer än en timme, och fick då två rätt viktiga sms.
Helt random från Viktoria, 16:10: "Vi går och badar halv fem. Mötas utanför vår grind? Kram".
Och sen helt random från morsan,17:31: "Du är bjuden på en bit smörgåstårta halv sju. vI ska fira sista lördagen i lägenheten. Kram"
Båda två precis innan det klockslaget man ska träffas.. ge mig lite mer tid, tack :D

Förstår inte varför det är just när jag ligger och sover då jag får dessa sms.

Kommentarer
Postat av: Wixan

Du får helt enkelt hålla dig vaken hädanefter så du aldrig missar något viktigt igen. ;)

2009-03-22 @ 17:15:14
URL: http://wixan.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ljuger alltid när du inte pallar göra nåt så säger du att du sovit.

2009-03-22 @ 21:00:17

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0