Varför får fula tjejer snygga killar?

Jag som så många har suttit och funderat länge på denna fråga.
Kan det möjligtvis ha med det gamla teaterspelet att göra?
Ja, antagligen..
Killar ska komma fram och ragga, och visa hur mycket de vill ha tjejen, så att hon känner sig som en liten prinsessa.
"Nej, tack" säger hon artigt, och killen går sin väg efter några fler försök att charma henne.
MEN..
Samtidigt säger tjejerna jag pratat med något i stil med: "Men vi tycker det är roligare med killar som visar lite intresse men sedan dissar, då blir det något spännande och mystiskt med killen"

Jag förstår fortfarande inte varför det måste vara värsta skådespelet när man går ut på Tycho och Tages.
Liksom;
"Hej jag är Romeo, och du får bli Julia"

"Okej"

"Våra föräldrar är från helt skilda sidor, men jag älskar dig ändå, även om våra föräldrar aldrig kommer förstå"

"Åh, Romeo, du tar mig med storm för att du är så mystisk och trotsar din familj"

Kommentarer
Postat av: Sara

Samma sak som du skrev innan, varför bli vi aldrig nöjda? Vi vill ha det vi inte kan få, och oftast är jakten roligare än fångsten (dock inte i mitt fall) men ja, Kolla på The Pickup artist två säsonger and you will understand the game, tro mig :D

2009-03-17 @ 20:39:33
URL: http://babycaliente.blogg.se/
Postat av: lilla c

vi gillar inte alls killar som först visar intresse och sedan dissar (inte jag i alla fall) däremot vill vi se hur mycket killen är beredd att kämpa för att veta om han är värd att satsa på.

2009-03-17 @ 21:32:57
URL: http://lillac.blogg.se/
Postat av: Simon

Cammi: haha, snacka om att jag verkligen går på fel tjejen nuförtiden isåfall.

Har bara haft oturen på min sida

2009-03-18 @ 18:29:31
URL: http://simplified.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0