Her hand met my butt

Jag förstår verkligen inte.
Var jävla gång jag är ute på Tages så ser jag denna vedervärdiga kvinna.
Jag har ingen aning om vad hon vill eller var hon lyckas dyka upp ifrån, gång på gång.
Men en sak är säker; varje gång jag är på dansgolvet så blir hennes hand och min bakdel sammansvetsade.
Och var gång vänder jag mig om i hopp om att det ska vara någon härlig puddig, men NEJ, så är inte fallet.
Istället möts våra blickar, och på något sätt får hon för sig att jag är intresserad.
Hon kan väl liknas med Bowser i Super Mario-spelen, eventuellt Donkey Kong (wow, värst vad mycket Nintendo-referenser)

Är jag verkligen så ful att tjocka, fula kvinnor får för sig att jag är i deras liga?
Jag är väl iaf en 6,9-poängare?



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0