Naken framför folk

Jag har tänkt på en sak; att alla mina grannar kan titta in hos mig.
Och tro mig, jag glömmer lätt bort att det är så lätt att titta in i mitt vardagsrum..
Så ibland händer det att grannens småbarn kommer springande förbi när jag sitter med olämpliga saker framför datorn :)

Äh, jag ska få upp persiennerna nu i helgen hoppas jag.
Så grannar, ursäkta mig för att jag i ett halvår nu, blottat mig för era barn.





En sak till jag tänkt på - trenden att på MSN Messenger sätta sin status på antingen "inte vid datorn" eller  "upptagen" när man uppenbarligen sitter där framför skärmen.
Varför?

Kommentarer
Postat av: Z

för det första: du älskar o blotta dig för barnen, vi har ju pratat om den lilla flickan så het hon är o att man kan ta henne om sju år.





Sen ang MSN, jag är online när jag sitter vid datorn, för att chatta med folk. Annars är jag upptagen, för jag har datorn igång hela tiden med musik o så. Samtidigt om jag är "inte vid datorn" så tror kanske folk de o inte skriver. Om jag är "upptagen" så tror folk jag är där, och då skriver dom om dom vill något, vilket gör då att jag inte behöver svara om det är ngn idiot :)



Så, därför har jag ofta upptagen-status :)

Sitter jag inte vid datorn för att chatta utan gör annat, så är jag biiiizzi.. get it? goooooood

2009-05-08 @ 10:22:58

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0