När klassas man som pedofil?

Det har jag undrat ett bra tag nu och egentligen aldrig fått ett riktigt bra svar från någon man känner, då alla säger olika saker.
Dock fann jag denna länken användbar...
Anledningen till att jag varit så nyfiken är för att i princip alla jag känner som är i tjugoårsåldern tänder på tjejer som är mellan 16-18.
Jag menar, du är 18-25 och hon är 15 eller 16. Var går gränsen från det att det ska vara sjukt och oacceptabelt till att det blir olagligt?

En annan rolig
sak hittade jag på denna länk.

Australia, Queensland     Krävs det att du är 16 år för att ha vaginalt sex, men att ha analsex med samma partner krävs att du väntar två år till för att det ska gå lagligt tillväga. Homosexuella killar får därför inte ha sex med varandra före 18, men homosexuella tjejer får ha sex redan vid 16.


Men i Burkina Faso får alla ligga vid 13-års ålder, oavsett kön eller sexuell läggning...Sen finns det länder där analsex är helt förbjudet, samt där du måste vara gift för att ha sex...skumt det där

Kommentarer
Postat av: Z

Du är pedofil

2009-05-21 @ 15:36:36

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0