Tjuven är lös

Att stjäla kan vara kul, men inte när de drabbar en själv.
Och speciellt inte när det gäller tvättider.
Och inte minst när man har extremt mycket smutsig tvätt och inte har några strumpor eller boxershorts rena.
Nu igår, på vår härligt röda dag, passade jag på att tvätta mellan 07:00 och 14:00.
Efter första tvätten är färdig att slänga in i torktumlaren är jag precis påväg att gå ut från tvättstugan.
Men jag hör någon komma ner i källaren, så jag stänger dörren snabbt,  på ren impuls.

Väntar..väntar...

Någon tar upp en nyckel och börjar rycka i handtaget.
Är det en missbildad dvärg som jagar mig?
Nej, det är bara en utländsk man.

S: "Heeeej"
Utländsk man: "Hej"

Utländsk man
: "Ehhh..Funkar den andra tvättmaskinen?"
S: "Ja..?"

Sen försvinner han lika kvickt igen utan att säga hejdå, eller något för den delen heller.
Den andra maskinen var ju dessutom igång, och den har inte varit sönder sen jag flyttat in.
Han kunde iaf erkänt att han tänkte sno mitt tvättpass?

Kommentarer
Postat av: Z

HATA blattar!!!

2009-05-22 @ 18:52:45
Postat av: Mössan

jävla turk!! -.-

2009-05-23 @ 04:08:56
URL: http://tompfied.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0