What, what!?


Dagens fakta: Offentligt öldrickande kan leda till böter på 500kr.
Cykel utan cykelljus kan däremot kosta dig 1000kr.

Hur som helst..jag tittar på hockeyn hemma hos mig och Zoran hemma hos sin mamma (tror jag) och jag känner att jag måste sms:a mina funderingar kring matchen.


S: Jävlar vilken bra match, ren utklassning!
Z: Ja, de spelar riktigt bra idag.
S: Men vi hade legat under utan Jonas i målet..
Z: Ja, för då hade buren varit öppen :)
S: Ja, men du fattar vad jag menar. T.ex Liv hade ju släppt in fler mål.
Z: Jagr har spelat hockey i lika många år som vissa svenskar e gamla

Jag trodde först han dummade sig, men jag fattade sen att han menade svenskarna som "svenskarna i landslaget"

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0