Sjukt

Ja, varför har jag då inte skrivit här på flera dagar?
Jo, det kan jag svara på!
Jag har faktiskt varit riktigt sjuk och därför inte gjort mycket mer än att sova när jag väl kommit hem.
Ingen aning om det var feber jag hade, men det kan mycket väl stämma.
Och ont i halsen när jag svalde, så jag kunde i princip inte äta något alls.
Då jag inte har någon termometer vill man ju heller inte gärna att någon kompis ska ta temomtern på en i vissa olämpliga öppningar, right?
Och inte nog med det; igår väntade jag på tåget i 1,5 jävla timme i regnväder i Åkarp.

Ja, ÅKARP.
Vi ska tydligen vara där Ons-Fre denna vecka, åtta timmar varje dag.
Vad detta gå ut på verkar föreläsarna knappt själv veta.
Det blir mest att man sitter där 8 timmar var dag och pratar strunt i 6 timmar, fikar lite och sen deras "fem-minuters bensträckare med kaffepaus" som förekommer en, två gånger i timmen.

Skönt att slippa ut och springa i pissväder i varje fall, som man egentligen skulle gjort.
Och det hade jag inte klarat nu när jag är såhär sjuk.
Nåja, snart helg och mys.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Markus

Helgen! :D

2009-11-06 @ 00:19:19
Postat av: Tina

Ät massor med vitlök så försvinner förkylningen :)

2009-11-06 @ 20:59:57
URL: http://caution-camelots.blogspot.com/

Kommentera här:

Namn:
How you doin?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt budskap:

Trackback
RSS 2.0